سیل به ورزشگاه میزبان جام جهانی هم رحم نکرد! + عکس برنامه بازی‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال | رقابت سرخابی‌ها با رقبا در تهران + عکس ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر هوادار در هفته بیست و هفتم لیگ برتر تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و هوادار در لیگ برتر فوتبال | اوسمار چشم‌انتظار لغزش نکونام اعلام نامزد‌های برترین بازیکن و مربی جهان در سال ۲۰۲۴ توسط گلوب ساکر | رئال مادرید با بیشترین نماینده علت محرومیت تماشاگران مرد از بازی‌های پرسپولیس و سپاهان چه بود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و بایرلورکوزن| تلاش سردار فایده نداشت پخش زنده بازی النصر و الاخدود در لیگ عربستان (۲۰ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پدیده، تا ۲۰۲۷ در بارسلون ماندنی شد جوکر باارزش‌ترین بازیکن NBA شد کاپیتان دورتموند در راه لیگ فوتبال آمریکا کاپیتان سابق ایران در کینگزلیگ نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل گهر+ قیمت و لینک خرید پیشنهاد تمدید برای ۴ پرسپولیسی شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان
سرخط خبرها

چک حریف نوجوانان در مرحله حذفی | پیروزی بر نیجریه، تمرین برای بازی بزرگ

  • کد خبر: ۷۸۹۱۵
  • ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵
چک حریف نوجوانان در مرحله حذفی | پیروزی بر نیجریه، تمرین برای بازی بزرگ
تیم ملی والیبال نوجوانان مقابل نیجریه در رقابت‌های قهرمانی جهان با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، نوجوانان ملی پوش والیبال ایران برای فراموش کردن شکست برابر لهستان با توپ پر مقابل نیجریه ظاهر شدند و با شکست این تیم درشت اندام در سه ست، حریف جمهوری چک در مرحله یک هشتم حذفی شدند. نیجریه با جوانانی درشت اندام، اما فاقد مهارت کافی تکنیکی و تاکتیکی، حریفی بی آزار برای تیم ایران بود و بی دردسر هم در سه ست تسلیم شد. در این بازی ایران با مصدومیت عرفان اصغرپور از ناحیه صورت روبرو شد که کارش به بیمارستان کشید.
در این بازی ملی‌پوشان نوجوان ایران در مجموع ۷۵ پوئن شامل ۴۹ امتیاز حمله، ۶ امتیاز دفاع، ۴ امتیاز سرویس و ۱۶ امتیاز از اشتباهات حریف به دست آوردند. نیجریه نیز ۵۱ پوئن شامل ۳۰ امتیاز حمله، ۵ امتیاز دفاع، ۲ امیتاز سرویس و ۱۴ امتیاز از اشتباهات حریف خود کسب کرد.
پیروزی برنیجریه، تمرین برای بازی بزرگ تیم والیبال نوجوانان ایران در سه ست با امتیازات ۲۵_۱۸، ۲۵_۲۱ و ۲۵_۱۸ نیجریه را شکست داد تا با روحیه‌ای خوب به مصاف بازی پس فردا با چک بیندیشد، نیجریه سوای فیزیک خوب چیز دیگری برای والیبال نداشت و تیم ما بعد از اینکه ست نخست را در یک دوئل نزدیک برد فرصتی پیش روی خود دید تا با اعتماد به نفس بیشتری بازی کند و اگر چه در مدافع ما کمی تعلل داشت، ولی استفاده از تاکتیک پایپ این روزنه را گشود تا در کنار امیر محمد گل زاده به آبشار‌های پایپ پوریا خانزاده و سرویس‌های این نوجوان مستعد بابلی دلخوش شویم و البته که دو مدافع میانی بلند قد و خو ش جهش عرفان نوروزی و یوسف کاظمی باید در سد سازی از حرکت پای خود بهتر بهره بگیرند و عرشیا به نژاد از این دو مهاجم در موقعیت مختلف بازی بگیرد و به اعتقاد ما این بچه‌های با استعداد توانایی شکست چک را دارند، چون به لحاظ استعداد یک سر گردن از آن‌ها بالاترند.
پوریا خانزاده با کسب ۱۸ امتیاز، ذامتیاز آورترین بازیکن مسابقه با نیجریه شد و در تیم نیجریه نیز ایواله اویه‌دپو، با ۸ امتیاز، بهترین بازیکن بود.
در این بازی ملی‌پوشان نوجوان ایران در مجموع ۷۵ پوئن شامل ۴۹ امتیاز حمله، ۶ امتیاز دفاع، ۴ امتیاز سرویس و ۱۶ امتیاز از اشتباهات حریف به دست آوردند. نیجریه نیز ۵۱ پوئن شامل ۳۰ امتیاز حمله، ۵ امتیاز دفاع، ۲ امیتاز سرویس و ۱۴ امتیاز از اشتباهات حریف خود کسب کرد.
تیم والیبال نوجوانان ایران با دو برد (هند و نیجریه) و یک شکست (لهستان) در جایگاه دوم گروه A مرحله گروهی رقابت‌های جهانی قرار گرفت و فردا دوشنبه در مرحله حذفی به مصاف تیم سوم گروه B (جمهوری چک) خواهد رفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->